سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میخوام ساعت مچی خوب زنانه واسه خودم بخرم باید چیکار کنم

میخوام ساعت مچی خوب زنانه واسه خودم بخرم باید چیکار کنم  توصیه می‌کنیم که برندهای خوب ساعت مچی زنانه را بشناسید. دوستانی که تمایل دارند زیبایی و زمان را کنار هم داشته باشید، حتما ما را تا پایان این مطلب همراهی کنند، چرا که قصد داریم جدیدترین و برترین ساعت‌های مچی زنانه را به شما معرفی کنیم. این ساعت‌ها درکنار اینکه به لحاظ فنی بی‌نظیر هستند، همچنین از نظر زیبایی و جذابیت نیز بی‌نظیر هستند. 

 

 

میخوام ساعت مچی خوب زنانه واسه خودم بخرم باید چیکار کنم

 

 

رولکس

لیست مدلهای برتر ساعت مچی خارجی زنانه دخترانه

 

بدون شک رولکس شناخته‌ترین نام در بین تولیدکنندگان ساعت مچی زنانه شیک و زیبا است. رولکس در بین عموم مردم به عنوان یک برند قابل تحسین شناخته شده است و همچنان بر اصلیت بریتانیایی خود در طراحی ساعت‌های مچی خود استفاده می‌کند. مطابق با گزارش مجله فوربز، برند رولکس با تولید روزانه نزدیک 2000 ساعت لوکس، لقب بزرگترین برند تولیدکننده ساعت مچی را به خود اختصاص داده است. رولکس نخستین شرکتی که ساعت ضد آب را تولید کرد و همچنین نخستین شرکتی که نشانگر تاریخ با تغییر اتوماتیک را در ساعت قرار داد. برترین ساعت مچی زنانه این برند، ساعت اویستر پرپتوآل لیدی دیت جاست پرل مستر رولکس است که هم بند و هم قاب آن از طلای 18 عیار سفید رنگ ساخته شده و لبه ی دور تا دور آن با 32 قطعه الماس تزئین شده است.

 

 

میخوام ساعت مچی خوب زنانه واسه خودم بخرم باید چیکار کنم

 

 

شنل

شرکت شنل یک شرکت فرانسوی است که نمادی از ظرافت و زیبایی است. ساعت‌های برند شنل زیبایی خارق‌العاده دارند که در سطح دنیا با ساعت‌های جذاب و زیبا شناخته می‌شود. چندین مدل از این برند بسیار پرطرفدار هستن که از بین آن‌ها می‌توان به  Chanel Premier، Chanel J12 و ... اشاره کرد.  هنرمندان، خوانندگان و سلبریتی‌های بسیاری مانند کریستن دانست و آنجلینا جولی و دیگر شخصیت‌های سرشناس به دلیل شکوه این برند از آن استفاده نموده‌اند. اما یکی از بهترین مدل‌های ساعت برند شنل، ساعت Chanel Premiere Flying Tourbillon است دارای پیچیدگی فنی بسیار بالایی است. جنس بدنه این ساعت از طلای سفید 18 عیار است که از قطعات الماس روی تاج آن کار شده است.

 

 

میخوام ساعت مچی خوب زنانه واسه خودم بخرم باید چیکار کنم

 

معرفی ساعت های مچی با کلاس و لاکچری

امگا

امگا شرکت سوئیسی می‌باشد که در سال 1848توسط لویس برندت در یک فضای کار بسیار کوچک در این شهر تاسیس گردید. این شرکت از جمله شرکت‍‌های تولید ساعت است که در یک بازه زمانی کوتاه به یکی از برند‌های بزرگ در صنعت ساعت‌سازی در جهان تبدیل شد و شهرتی جهانی کسب کرد. جالب است بدانید که ناسا برای انتخاب ساعتی که قابل اطمینان برای سفرهای فضایی باشد، محصولات امگا را انتخاب کرد و نیل آرمستونگ اولین فضا نوردی بود که روی ماه پا گذاشت و او هم ساعت امگا به همراه داشت. توجه داشته باشید که در حال حاضر در کشورمون ساعت‌های بسیاری با نام امگا بفروش می‌رسد که قبل از خرید آن‌ها باید از اصل بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

 

 

پتک فیلیپ

پتک فیلیپ برندی است که بخاطر تولید ساعت‌های اشرافی معروف است. معمولا افراد سرشناس و پادشاهان از این برند ساعت سازی خرید می‌کنند. ملکه انگلستان، پادشاه دانمارک و پادشاه مصر  و ... از جمله افرادی هستند که از این برند ساعت سازی خریداری می‌کنند. ساعت‌های اتوماتیک تولیدی این کمپانی جزء پیچیده‌ترین ساعت‌های جهان می‌باشند که از نظر ظرافت و زیبایی در دنیا رقبای زیادی ندارد. البته تمام قطعات موتور و بدنه ساعت پتک فیلیپ را نیز خود این کمپانی تولید می‌کند. جالب است بدانید که تمامی فرآیندهای تولید ساعت توسط این برند به صورت دستی و بدون استفاده از ماشن آلات است. قیمت ساعت مردانه از این برند معمولا بسیار بالا است که بخاطر دقت و ظرافت بکار رفته در آن است.