سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی ساعت های مچی با کلاس و لاکچری لوکس زنانه دخترانه 1399

معرفی ساعت های مچی با کلاس و لاکچری لوکس زنانه دخترانه 1399 Golden Bridge Round در انواع رنگ ها و دستبندهای فلزی و چرمی برای بانوان ساخته شده است . همانطور که همه ما می دانیم کالکشن گلدن بریج برای خودش نامی دست و پا کرده و به تنهایی و با ساختار طراحی منحصر بفرد خود شناخته شده است . جالب است بدانید این مدل ساعت زنانه لاکچری از پل معروف گلدن در سانفرانسیسکو الهام گرفته شده است . این ساعت مچی با اندازه 39 میلیمتری خود یک پوشش بصری از اعماق مختلف و شکل های هندسی را ارائه می دهد ؛ وجود دو نیم دایره سبز و چرخ دنده های طلا که در وسط این ساعت لوکس و زیبا به کار رفته ، بیش از پیش ما را ترغیب می کند تا آن را امتحان کنیم .

 

ویژگی های مدل Golden Bridge Round :

  • اندازه 39 میلیمتری
  • استفاده از اشکال هندسی در طراحی
  • الهام گرفته از پل گلدن در سانفرانسیسکو

 

ساعت مجی فوق فشن لاکسمی سرمه ای

معرفی ساعت های مچی با کلاس و لاکچری لوکس زنانه دخترانه 1399

  • ساعت امگا سری سی مَستر Omega Seamaster Aqua Terra Ladies

لیست مدلهای برتر ساعت مچی خارجی

 

برای نمایشگاه بازل ورلد ، امگا Omega مجموعه Seamaster Aqua Terra Ladies را با یک مورد جدید ، طرحی نوآورانه و پیچیده فنی معرفی کرد . این مجموعه در سه اندازه هیجان انگیز موجود است : 28mm ، 34mm و 38mm با فولاد ضد زنگ وطلای 18 عیار ! ویژگی بارز محصولات امگا ” موراد زیبا و متقارن ” است که نه تنها باعث جذابیت بیشتر ساعت می شود بلکه باعث بهبود کلی و فیت بهتر در دستان هم می شود .

معرفی ساعت های مچی با کلاس و لاکچری لوکس زنانه دخترانه 1399

این نسخه به دلیل ارائه صفحه نمایشگر تمیز و واضح ، از به کار بردن اصطلاح ضد آب در توضیحات آن استفاده نشده است . و مدل 34 و 38 میلیمتری موتور کالیبر 8800 و مدل 28 میلیمتری موتور کالیبر 4061 را در خود جای داده است .

 

اشنایی با چند مدل ساعت مچی زنانه لوکس دخترانه

 

مدل ساعت,مدل ساعت زنانه,مدل ساعت دخترانه,ساعت مچی

  • ریموند ویل Raymond Weil Shine in collaboration with Repetto

ساعت های سوئیسی لوکس ریموند ویل و نسخه معرفی شده در نمایشگاه بازل ورلد Raymond Weil Shine “Etoile” Special Edition یک ساعت واقعا ظریف است که با همکاری شرکت Repetto معرفی شده است . این ساعت با الهام از جهان باله ( رقص هنری ) نشان دهنده سمبل آزادی ، ظرافت و سبک ( استایل ) است . مدل ساعت مچی Etoile از فولاد به قطر 32 میلیمتر با رنگ نقره ای طراحی شده است که در انواع دستبندهای چرم ارائه می شود .

 

مدل ساعت

مدل ساعت,مدل ساعت زنانه,مدل ساعت دخترانه,ساعت مچی

مدل ساعت زنانه و دخترانه مچی شیک برند ریموند ویل از بهترین برندهای سوئیس 2018

مدل ساعت,مدل ساعت زنانه,مدل ساعت دخترانه,ساعت مچی

  • مدل ساعت دخترانه موادو مدل کهکشان Movado Edge

هنگامی که موادو Movado این شاهکار طراحی به جهان معرفی کرد ، کل جهان شگفت زده شد . این ساعت توسط یک طراح صنعتی برجسته در یک فولاد جلا داده شده 34 میلی متری مجهز به یک صفحه نمایشگر سه بعدی است که یک توربین صنعتی را یادآور می شود . وجود بند چرمی قهوه ای شیک که به یک دستبند فولادی ضد زنگ متصل شده و به نظر می رسد همانقدر که زیباست ، مچ دست هم در آن راحت است .

مدل ساعت,مدل ساعت زنانه,مدل ساعت دخترانه,ساعت مچی

  • تگ هیور TAG Heuer Aquaracer Lady

از سال 2003 تگ هیوِر یکی از محبوب ترین برندها در میان علاقه مندان به مدل ساعت های شیک تبدیل شده است . دارای فولاد ضد زنگ 35 میلی متری و دارای آینه سرامیکی 60 دقیقه و قابلیت ضد آب ( مقاومت در برابر آب ) تا 300 متر را داراست .