سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مجی فوق فشن لاکسمی سرمه ای شیشه درشت رنگی

ساعت مجی فوق فشن لاکسمی  سرمه ای شیشه درشت رنگی

ساعت مجی فوق فشن لاکسمی  سرمه ای شیشه درشت رنگی

 

لیست ساعت مچی لاروس

برند لاکسمی”
کمپانی محبوب لاکسمی در سال 1988 در شهر توکیو راه اندازی شد. لاکسمی حدود سی سال است که در بازار ایران حضور پر رنگی دارد. مدل های لاکسمی به 4 دسته تقسیم میشوند که عبارتند از: ADORE،PREMIER،LUMINOUS،PRESTIGE
برند لاکسمی با طراحی انواع ساعت های مچی اسپرت، رسمی و خاص با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته تمام سلایق را در بر بگیرد که همین امر سبب محبوبیت روزافزون این شرکت ژاپنی در بین مصرف کنندگان میباشد.

 

معرفی ساعت های مچی با کلاس

 

ه صفحه ی معرفی بهترین و زیبا ترین ساعت مچی زنانه مارک دار شیک خوش آمدید. به نظر ما این مدل ساعت مچی زنانه برند چرمی از کمپانی LAXMI نیاز به معرفی و تعریف ندارد و تصویر این محصول گویای همه چیز است. اما باز هم ما به خاطر شما که با خیال راحت به خرید خود بپردازید، نگاهی مختصر به ویژگی های اصلی این مدل می اندازیم.

اما بررسی زیباترین ساعت زنانه ارزان قیمت مارک دار شیک

 

همانطور که گفتیم لاکسمی یک برند ژاپنی است که با تولید میخوام ساعت مچی ساعت های لوکس برای تمام سلیقه ها، اعتماد بسیاری از مشتریان و طرفداران ساعت را به خود جلب کرده است. سال تاسیس این کمپانی 1988 در توکیو ژاپن میباشد که جزو با سابقه های بازار ساعت جهان نیز به حساب می آید. یکی از زیباترین و بی نظیرترین مدلی که از طراحی ظریف و خیلی شیک برخوردار است، مدل 8028/3 این برند است که توانسته درصد کثیری از فروش این کمپانی را از آن خود کند. جنس قاب این ساعت از استیل بسیار درجه یک و مقاوم با خاصیت رنگ ثابت و ضد حساسیت ساخته شده است. جنس بند نیز از چرم طبیعی میباشد.

نوع قفل این ساعت سگکی ساده میباشد که باز و بسته کردن لیست مدلهای برتر  آن را برایتان راحت میکند. اندازه ی استاندارد این ساعت نیز موجب محبوبیت بیشتر این نمونه ی خاص شده است. قطر قاب این ساعت حدود 38 میلیمتر است که سایز بسیار مناسب برای هر سلیقه ای میباشد. این مدل نیز ضد آب است و تا 30 متر را تحمل میکند. اما جنس شیشه که حساسترین قسمت هر ساعت میباشد از مینرال یا معدنی ساخته شده که از یک پوشش ضد خط و خش نیز برای حفاظت بیشتر آن بهره میبرد.